Line Carrier

 

Line Carrier on ketterä yritysten operaattori, joka tarjoaa monipuoliset teleoperaattori- ja ohjelmistopalvelut yrityksille. Vuonna 2008 perustettu Line Carrier on luotettava kotimainen toimija, jonka tuote- ja palvelukonseptille on myönnetty Avainlippu-merkki.

Yhdessä Line Carrierin kanssa räätälöimme yrityksellesi liiketoimintaa tukevat monikanavaiset kommunikaatioratkaisut. Yhteistyössä sisaryhtiönsä DialOk:n kanssa Line Carrier tarjoaa kokonaisvaltaisen kattauksen asiakaspalvelun ja yrityskommunikaation ratkaisuja yhdeltä luukulta.

Line Carrier on Suomen ainoa operaattori, jolta saat yritysliittymät kaikkiin kolmeen verkkoon yhdeltä luukulta. Yritysliittymien lisäksi Line Carrierin laajaan tarjontaan kuuluvat muut telepalvelut kuten palvelu- ja yritysnumerot, sekä asiakaspalvelujärjestelmät kuten Mobiilivaihde, Contact Center sekä Tikettijärjestelmä.

Line Carrierilta saat joustavaa ja yksilöllisiin tarpeisiin erikoistunutta osaamista yritysten telepalveluiden, puheratkaisujen ja asiakaspalvelujärjestelmien saralta. Joustavasti ja kilpailukykyisesti hinnoitellut palvelut kustomoituvat ja skaalautuvat tarpeesi mukaan, etkä joudu sitoutumaan pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.

Ota yhteyttä, niin suunnittelemme sinulle parhaiten sopivan kommunikaatioratkaisun!
Tutustu Line Carrieriin osoitteessa www.linecarrier.fi

DialOk

DialOk on iloisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys yli 20 vuoden kokemuksella.

Ulkoistettuun asiakaspalveluun ja vaihteenhoitoon erikoistunut DialOk tarjoaa monikanavaista ulkoistettua asiakaspalvelua, vaihteenhoitoa ja outboundia asiakaslähtöisesti ja suurella ammattiylpeydellä.

DialOk:lle on myönnetty Avainlippu merkkinä kotimaisesta palvelusta. Kaikki DialOk:n asiakaspalvelijat työskentelevät Suomessa, ja yritys työllistää yli 160 henkilöä Espoossa, Turussa, Oulussa ja Kuhmossa. DialOk:lla asiakaspalvelijoiden koulutukseen ja valmennukseen satsataan, mikä varmistaa ammattitaitoisen palvelun kaikille asiakkaillemme.

DialOk:n monikanavainen ulkoistettu asiakaspalvelu käsittelee vuodessa yli 2,5 miljoonaa vaihdepuhelua, 0,6 miljoonaa asiakaspalvelukontaktia, 250 000 sähköpostia, 100 000 SMS-viestiä ja 50 000 chat-kontaktia.

Yhteydenpitopalveluiden ulkoistaminen tarjoaa yrityksellesi vaivattoman tavan parantaa tavoitettavuutta, tehokkuutta ja kannattavuutta. Suunnittelemme ja toteutamme yksilöllisen tavoitettavuusratkaisun, joka mahdollistaa asiakkaillesi entistäkin paremman palvelun.

Yhteistyössä sisaryhtiönsä Line Carrierin kanssa DialOk tarjoaa kokonaisvaltaisen kattauksen asiakaspalvelun ja yrityskommunikaation ratkaisuja yhdeltä luukulta.

Tutustu DialOk:hon osoitteessa www.dialok.fi

Picteltä Vetonaulan älykäs IT-palvelu työn sujuvoittamiseksi

 

Vetonaula tarjoaa AI-ratkaisut ja muut älykkäät teknologiat ja työtavat nopeuttamaan bisnestä ja sujuvoittavat arkea. Vetonaulan asiakkaana saat sopivan, sujuvan ja skaalautuvan IT-ratkaisun sekä oman IT-tiimin kiinteällä kuukausihinnalla ja ilman pitkiä sopimuksia.

Picten ja Vetonaulan kumppanuus on kestänyt eri muodoissaan jo yli 10 vuotta ja yritysten palvelutarjoamat täydentävät hyvin toisiaan. ”Vetonaulan sanaan voi luottaa ja he tekevät aina sen mitä luvataan. Laadukasta ja luotettavaa IT-palvelua voi suositella kaikille. Vetonaula on meille tärkeä kumppani, jonka palveluihin luotamme myös itse.” toteaakin Picten Teemu Henttonen.

”Vetonaulalle tärkeintä on aina parhaan ratkaisun löytäminen asiakkaalle. Eri toimijoiden välinen yhteistyö on iso osa toimivan IT-kokonaisuuden rakentamisessa. Pictellä on erinomainen asiakaspalvelu ja alan parhaat tuotteet asiakaspalvelussa ja puheratkaisuissa. Palveluita on ilo käyttää ja tarjota asiakkaillemme.” kertoo Vetonaulan Juuso Eskola.

Vetonaula on ihmisläheinen IT-talo, joka on joustava kumppani tilanteessa kuin tilanteessa. Autamme asiakkaitamme kasvamaan kestävästi, etsien rehellisesti juuri teille sopivimmat ratkaisut. Olemme alamme edelläkävijöitä, jotta voimme tarjota kaiken tuen asiakkaiden menestymiselle.

Liikevaihtomme on 4,4 m€ ja työllistämme yli 30 IT-asiantuntijaa.