Mobiilivaihde

Puhelinvaihde aina taskussasi! Line Carrier Mobiilivaihteen avulla yrityksesi pysyy saumattomasti yhteydessä asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin ilman tarvetta investoida kalliisiin laitteisiin tai pöytäkoneella käytettäviin puhelinjärjestelmiin. Puhelinvaihde kulkee aina mukanasi ja varmistaa sen, että voit hoitaa asiakaspuhelut kunnialla missä ikinä oletkin ja ellet itse ehdi vastata, voidaan puhelu siirtää työkaverillesi tai hyödyntää takaisinsoittopalveluita.

Mobiilivaihteella saat itse hallinnoida puhelinvaihteesi asetuksia ja ohjata asiakaspuhelut haluamaasi kohteeseen, olipa kyseessä soittorinki tai yksittäinen puhelinnumero. Voit yhdistää puheluita henkilöstön kesken, soittaa asiakkaalle yritysnumeroa käyttäen, käyttää puhelutiedotteita ja paljon muuta, helposti suoraan puhelimeltasi.

Mobiilivaihde lyhyesti:

• Puhelinvaihde näppärästi kännykässä Android ja iOS -käyttöjärjestelmällä
• Hallinnoi vaihdettasi itsenäisesti
• Nopea käyttöönotto
• Operaattorivapaa puhelinvaihde
• Skaalautuva ja integroitava erilaisiin tarpeisiin
• Liittymät kolmeen verkkoon tarpeesi mukaan

Mobiilivaihdesovelluksen käyttöönotto on nopeaa ja vaivatonta, ja saat sovelluksen käyttöösi Android tai iOS -puhelimelle ilman pitkiä määräaikaisia sopimuksia. Puhelinvaihteen perusominaisuuksiin kuuluvat muun muassa takaisinsoitto, puhelujonot ja tilatiedot.

Lisäominaisuuksilla voit laajentaa Mobiilivaihteen toiminnallisuuksia tarpeesi mukaan ja maksat vain niistä, joita tarvitset. Seuraa puheluiden määriä, vastausaikoja ja muita tärkeitä tilastoja kattavasta online-raportista. Tarvittaessa voit laajentaa mobiilivaihdesovellusta ottamalla käyttöön myös esimerkiksi takaisinsoittopalvelun, lomavastaajan, puheluiden tallennuksen tai puheluvalikot.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Mobiilivaihde

Puhelinvaihde aina taskussasi! Line Carrier Mobiilivaihteen avulla yrityksesi pysyy saumattomasti yhteydessä asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin ilman tarvetta investoida kalliisiin laitteisiin tai pöytäkoneella käytettäviin puhelinjärjestelmiin. Puhelinvaihde kulkee aina mukanasi ja varmistaa sen, että voit hoitaa asiakaspuhelut kunnialla missä ikinä oletkin ja ellet itse ehdi vastata, voidaan puhelu siirtää työkaverillesi tai hyödyntää takaisinsoittopalveluita.

Mobiilivaihteella saat itse hallinnoida puhelinvaihteesi asetuksia ja ohjata asiakaspuhelut haluamaasi kohteeseen, olipa kyseessä soittorinki tai yksittäinen puhelinnumero. Voit yhdistää puheluita henkilöstön kesken, soittaa asiakkaalle yritysnumeroa käyttäen, käyttää puhelutiedotteita ja paljon muuta, helposti suoraan puhelimeltasi.

Mobiilivaihde lyhyesti:

• Puhelinvaihde näppärästi kännykässä Android ja iOS -käyttöjärjestelmällä
• Hallinnoi vaihdettasi itsenäisesti
• Nopea käyttöönotto
• Operaattorivapaa puhelinvaihde
• Skaalautuva ja integroitava erilaisiin tarpeisiin
• Liittymät kolmeen verkkoon tarpeesi mukaan

Mobiilivaihdesovelluksen käyttöönotto on nopeaa ja vaivatonta, ja saat sovelluksen käyttöösi Android tai iOS -puhelimelle ilman pitkiä määräaikaisia sopimuksia. Puhelinvaihteen perusominaisuuksiin kuuluvat muun muassa takaisinsoitto, puhelujonot ja tilatiedot.

Lisäominaisuuksilla voit laajentaa Mobiilivaihteen toiminnallisuuksia tarpeesi mukaan ja maksat vain niistä, joita tarvitset. Seuraa puheluiden määriä, vastausaikoja ja muita tärkeitä tilastoja kattavasta online-raportista. Tarvittaessa voit laajentaa mobiilivaihdesovellusta ottamalla käyttöön myös esimerkiksi takaisinsoittopalvelun, lomavastaajan, puheluiden tallennuksen tai puheluvalikot.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

OneFeed®

Hanki monikanavainen viestintäsovellus helposti meiltä! Line Carrier OneFeed® on helppo tapa hoitaa yrityksesi viestittelyä ja puheluita suoraan Android- tai iOS -mobiililaitteella, Macilla tai Windowsilla, ajasta ja paikasta riippumatta. Sovellus yhdistää kaikki yrityksesi puhelut ja viestit yhteen helppokäyttöiseen näkymään, josta voit seurata viestintää reaaliajassa ja vastata kaikkiin yhteydenottoihin yhdestä paikasta.

OneFeed® on helppo tapa hallita asiakasviestintää ja taltuttaa kaaos. Sovelluksen avulla pysyt aina perillä siitä, paljonko viestejä on tullut, mitä asiakkaan kanssa on aiemmin keskusteltu ja onko viesteihin jo vastattu. Isompikin tiimi voi käsitellä asiakaspalvelua yhdessä niin, että vastatut viestit ja puhelut poistuvat näkyviltä muilta käyttäjiltä. Tämä tekee asiakaspalvelusta helpompaa, tehokkaampaa ja nopeampaa, ja varmistaa nopean vastauksen kaikille asiakkaillesi.

Voit valita OneFeed® -sovellukseen tarvitsemasi viestintäkanavat:

• Puhelin ja takaisinsoittopalvelu
• SMS-viesti
• Sähköposti
• Chat
• WhatsApp Business

OneFeed® soveltuu asiakaspalveluun, myyntiin ja yritysviestintään liikkuvassa ja monipaikkaisessa työssä. Sovelluksen avulla voit osallistaa helposti myymälät, useat toimipisteet tai liikkuvan henkilöstön asiakaspalveluun yhdessä sovelluksessa.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

OneFeed®

Hanki monikanavainen viestintäsovellus helposti meiltä! Line Carrier OneFeed® on helppo tapa hoitaa yrityksesi viestittelyä ja puheluita suoraan Android- tai iOS -mobiililaitteella, Macilla tai Windowsilla, ajasta ja paikasta riippumatta. Sovellus yhdistää kaikki yrityksesi puhelut ja viestit yhteen helppokäyttöiseen näkymään, josta voit seurata viestintää reaaliajassa ja vastata kaikkiin yhteydenottoihin yhdestä paikasta.

OneFeed® on helppo tapa hallita asiakasviestintää ja taltuttaa kaaos. Sovelluksen avulla pysyt aina perillä siitä, paljonko viestejä on tullut, mitä asiakkaan kanssa on aiemmin keskusteltu ja onko viesteihin jo vastattu. Isompikin tiimi voi käsitellä asiakaspalvelua yhdessä niin, että vastatut viestit ja puhelut poistuvat näkyviltä muilta käyttäjiltä. Tämä tekee asiakaspalvelusta helpompaa, tehokkaampaa ja nopeampaa, ja varmistaa nopean vastauksen kaikille asiakkaillesi.

Voit valita OneFeed® -sovellukseen tarvitsemasi viestintäkanavat:

• Puhelin ja takaisinsoittopalvelu
• SMS-viesti
• Sähköposti
• Chat
• WhatsApp Business

OneFeed® soveltuu asiakaspalveluun, myyntiin ja yritysviestintään liikkuvassa ja monipaikkaisessa työssä. Sovelluksen avulla voit osallistaa helposti myymälät, useat toimipisteet tai liikkuvan henkilöstön asiakaspalveluun yhdessä sovelluksessa.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Palvelunumerot

Palvelunumero on yrityksesi asiakaspalvelun peruspilari. Luotettava ja helposti muistettava palvelunumero tekee asiakaspalvelun saamisesta asiakkaallesi helppoa ja saavutettavaa. Asiakkaidesi ei tarvitse hankkia mobiilisovelluksia tai sompailla digipalveluissa, sillä palvelunumeroon soittaminen onnistuu kaikilta.

Yritykselle palvelunumerosta on paljon hyötyä. Yksi yhteinen palvelunumero on helppo muistaa ja viestiä asiakkaille ja numeron taakse voidaan yhdistää koko yrityksen puhelinvaihde. Maksullisella palvelunumerolla voidaan myös kattaa asiakaspalvelusta koituvia kuluja.

Palvelunumeroon voidaan yhdistää tarpeesi mukaan esimerkiksi äänivalikko, puhelinvastaaja tai takaisinsoittopalvelu. Voit tarjota asiakkaillesi parhaiten sopivaa palvelua joko ilmaisella tai maksullisella palvelunumerolla, ja tarpeen mukaan valita myös vaihtuvan taksan tai maksuttoman jonotuspalvelun.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Palvelunumerot

Palvelunumero on yrityksesi asiakaspalvelun peruspilari. Luotettava ja helposti muistettava palvelunumero tekee asiakaspalvelun saamisesta asiakkaallesi helppoa ja saavutettavaa. Asiakkaidesi ei tarvitse hankkia mobiilisovelluksia tai sompailla digipalveluissa, sillä palvelunumeroon soittaminen onnistuu kaikilta.

Yritykselle palvelunumerosta on paljon hyötyä. Yksi yhteinen palvelunumero on helppo muistaa ja viestiä asiakkaille ja numeron taakse voidaan yhdistää koko yrityksen puhelinvaihde. Maksullisella palvelunumerolla voidaan myös kattaa asiakaspalvelusta koituvia kuluja.

Palvelunumeroon voidaan yhdistää tarpeesi mukaan esimerkiksi äänivalikko, puhelinvastaaja tai takaisinsoittopalvelu. Voit tarjota asiakkaillesi parhaiten sopivaa palvelua joko ilmaisella tai maksullisella palvelunumerolla, ja tarpeen mukaan valita myös vaihtuvan taksan tai maksuttoman jonotuspalvelun.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Yritysliittymät

Meiltä parhaan kuuluvuuden yritysliittymät ensiluokkaiseen asiakaspalveluun yhdistettynä! Line Carrier on Suomen ainoa operaattori kaikissa kolmessa verkossa. Voit hankkia henkilöstöllesi mobiililiittymät työntekijäkohtaisesti joko DNA:n, Telian tai Elisan verkkoon ja varmistaa aina parhaan kuuluvuuden. Me Pictellä olemme aina valmiita auttamaan ja pidämme huolen siitä, että saatte käyttöönne aina parhaiten yrityksellenne sopivat palvelut asiakaslähtöisellä palvelulla.

Saat kilpailukykyisesti hinnoitellut 4G- ja 5G-yritysliittymät kolmeen verkkoon jopa 1000 megan nopeudella. Voit säästää liittymien kustannuksissa räätälöimällä liittymät työntekijäkohtaisesti siten, että jokainen työntekijä saa omaan käyttöönsä suhteutetun määrän puheluita ja dataa. Et siis maksa turhasta!

Liittymäpalvelut lyhyesti:

• 4G- ja 5G-liittymät kaikkiin kolmeen verkkoon koko Suomessa
• Hyödynnä Tupla-SIM -palvelu jossa voit käyttää kahta verkkoa samassa puhelimessa
• Kilpailukykyinen hinnoittelu
• Työntekijäkohtainen räätälöinti
• EU-roaming kuuluu pakettien hintaan
• Saatavilla myös rajattomat dataliittymät ja M2M-laiteliittymät

Tarvittaessa yritysliittymät yhdistyvät näppärästi Mobiilivaihdesovellukseen tai monikanavaiseen OneFeed® -asiakaspalvelusovellukseen.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Yritysliittymät

Meiltä parhaan kuuluvuuden yritysliittymät ensiluokkaiseen asiakaspalveluun yhdistettynä! Line Carrier on Suomen ainoa operaattori kaikissa kolmessa verkossa. Voit hankkia henkilöstöllesi mobiililiittymät työntekijäkohtaisesti joko DNA:n, Telian tai Elisan verkkoon ja varmistaa aina parhaan kuuluvuuden. Me Pictellä olemme aina valmiita auttamaan ja pidämme huolen siitä, että saatte käyttöönne aina parhaiten yrityksellenne sopivat palvelut asiakaslähtöisellä palvelulla.

Saat kilpailukykyisesti hinnoitellut 4G- ja 5G-yritysliittymät kolmeen verkkoon jopa 1000 megan nopeudella. Voit säästää liittymien kustannuksissa räätälöimällä liittymät työntekijäkohtaisesti siten, että jokainen työntekijä saa omaan käyttöönsä suhteutetun määrän puheluita ja dataa. Et siis maksa turhasta!

Liittymäpalvelut lyhyesti:

• 4G- ja 5G-liittymät kaikkiin kolmeen verkkoon koko Suomessa
• Hyödynnä Tupla-SIM -palvelu jossa voit käyttää kahta verkkoa samassa puhelimessa
• Kilpailukykyinen hinnoittelu
• Työntekijäkohtainen räätälöinti
• EU-roaming kuuluu pakettien hintaan
• Saatavilla myös rajattomat dataliittymät ja M2M-laiteliittymät

Tarvittaessa yritysliittymät yhdistyvät näppärästi Mobiilivaihdesovellukseen tai monikanavaiseen OneFeed® -asiakaspalvelusovellukseen.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Contact Center

Kaipaatko 360-näkymää monikanavaiseen asiakaspalveluun? Line Carrier Contact Center on täyden palvelun pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka tuo yhteen sovellukseen kaiken mitä nykyaikainen asiakaspalvelutiimi tarvitsee.

Line Carrier Contact Center sopii monenlaisten yritysten tarpeisiin muutaman hengen asiakaspalvelutiimistä kokonaisvaltaiseen asiakaspalveluosastoon. Sovellus yhdistää yhteen helppokäyttöiseen näkymään kaikki käytössä olevat asiakaspalvelukanavat ja asiakaspalvelujonot, ja tekee asiakaspalvelun arjesta sekä johtamisesta helpompaa.

Contact Center lyhyesti:

• Paikkariippumaton, selaimessa toimiva asiakaspalvelujärjestelmä
• Helppo ja kustannustehokas tapa tehdä monikanavaista asiakaspalvelua
• Nopeampi ja parempi palvelu tehokkaalla tiimityöllä
• Kattava analytiikka auttaa johtamaan ja parantamaan toimintaa
• Skaalaa monipuolisilla lisätoiminnoilla kuten tiketöinnillä
• Integroituu näppärästi muun muassa CRM- ja tikettijärjestelmiin
• Ei pitkiä määräaikaisia sopimuksia

Asiakaspalvelujärjestelmä auttaa sinua tarjoamaan asiakkaillesi paremman asiakaskokemuksen entistä tehokkaammin. Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä vähentää asiakaspalveluun kuluvaa aikaa, helpottaa resurssien kohdentamista kiireisimpiin palveluaikoihin ja mahdollistaa palvelun parantamisen datan pohjalta. Myös esihenkilötyö ja tiimityö helpottuu, kun järjestelmästä voidaan seurata kunkin henkilön työtaakkaa ja jakaa asiakaspalvelujonot reilusti työntekijöiden kesken.

Me Pictellä olemme aktiivisesti mukana kaikissa sovelluksen käyttöönoton vaiheissa sekä käyttöönoton jälkeen, jotta yrityksesi saa parhaan mahdollisen hyödyn irti asiakaspalvelujärjestelmästä. Saat tueksesi asiakaslähtöisen, henkilökohtaisen palvelun, jossa asiakasta ei unohdeta sopimusten allekirjoittamisen jälkeen!

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

Contact Center

Kaipaatko 360-näkymää monikanavaiseen asiakaspalveluun? Line Carrier Contact Center on täyden palvelun pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka tuo yhteen sovellukseen kaiken mitä nykyaikainen asiakaspalvelutiimi tarvitsee.

Line Carrier Contact Center sopii monenlaisten yritysten tarpeisiin muutaman hengen asiakaspalvelutiimistä kokonaisvaltaiseen asiakaspalveluosastoon. Sovellus yhdistää yhteen helppokäyttöiseen näkymään kaikki käytössä olevat asiakaspalvelukanavat ja asiakaspalvelujonot, ja tekee asiakaspalvelun arjesta sekä johtamisesta helpompaa.

Contact Center lyhyesti:

• Paikkariippumaton, selaimessa toimiva asiakaspalvelujärjestelmä
• Helppo ja kustannustehokas tapa tehdä monikanavaista asiakaspalvelua
• Nopeampi ja parempi palvelu tehokkaalla tiimityöllä
• Kattava analytiikka auttaa johtamaan ja parantamaan toimintaa
• Skaalaa monipuolisilla lisätoiminnoilla kuten tiketöinnillä
• Integroituu näppärästi muun muassa CRM- ja tikettijärjestelmiin
• Ei pitkiä määräaikaisia sopimuksia

Asiakaspalvelujärjestelmä auttaa sinua tarjoamaan asiakkaillesi paremman asiakaskokemuksen entistä tehokkaammin. Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä vähentää asiakaspalveluun kuluvaa aikaa, helpottaa resurssien kohdentamista kiireisimpiin palveluaikoihin ja mahdollistaa palvelun parantamisen datan pohjalta. Myös esihenkilötyö ja tiimityö helpottuu, kun järjestelmästä voidaan seurata kunkin henkilön työtaakkaa ja jakaa asiakaspalvelujonot reilusti työntekijöiden kesken.

Me Pictellä olemme aktiivisesti mukana kaikissa sovelluksen käyttöönoton vaiheissa sekä käyttöönoton jälkeen, jotta yrityksesi saa parhaan mahdollisen hyödyn irti asiakaspalvelujärjestelmästä. Saat tueksesi asiakaslähtöisen, henkilökohtaisen palvelun, jossa asiakasta ei unohdeta sopimusten allekirjoittamisen jälkeen!

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon. Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

SmartInbounder -monikanavaratkaisu

Line Carrier Tiketti on keskitetty järjestelmä monikanavaisten asiakaspalvelupyyntöjen hallintaan.

Sen avulla voit vaivattomasti seurata eri asiakaspalvelukanavista tulevien tikettien etenemistä yhdessä näkymässä. Näin pysyt jatkuvasti ajan tasalla asiakaspalvelutilanteista, riippumatta siitä, missä kanavassa asiakkaasi ottavat sinuun yhteyttä.

Line Carrier Tiketti tarjoaa kattavan ratkaisun asiakaspalvelupyynnöille niiden koko elinkaaren ajan. Järjestelmä pitää sinut ajan tasalla jokaisen tiketin etenemisestä ja vastuuhenkilöstä. Tiketöinnin avulla sinulla on kattava historiatieto, jonka avulla voit paremmin ymmärtää asiakkaiden tarpeita.

Tikettijärjestelmän sisäinen tietopankki eli tietämyskanta mahdollistaa tarvittavien tietojen nopean saatavuuden kaikille asiakaspalvelijoillesi.

Tiketöinti parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta antamalla mahdollisuuden priorisoida tiketit niiden kiireellisyyden perusteella. Tämä vähentää odotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta. Lisäksi tikettijärjestelmä helpottaa tehtävien jakamista tiimin kesken, varmistaen tasaisen resurssien jaon ja tehokkaan palvelupyyntöjen hallinnan.
Line Carrier Tiketti on käytettävissä itsenäisenä tikettijärjestelmänä tai integroitavissa Contact Centeriin ja Mobiilivaihteeseen.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon.

Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.

SmartInbounder -monikanavaratkaisu

Line Carrier Tiketti on keskitetty järjestelmä monikanavaisten asiakaspalvelupyyntöjen hallintaan.

Sen avulla voit vaivattomasti seurata eri asiakaspalvelukanavista tulevien tikettien etenemistä yhdessä näkymässä. Näin pysyt jatkuvasti ajan tasalla asiakaspalvelutilanteista, riippumatta siitä, missä kanavassa asiakkaasi ottavat sinuun yhteyttä.

Line Carrier Tiketti tarjoaa kattavan ratkaisun asiakaspalvelupyynnöille niiden koko elinkaaren ajan. Järjestelmä pitää sinut ajan tasalla jokaisen tiketin etenemisestä ja vastuuhenkilöstä. Tiketöinnin avulla sinulla on kattava historiatieto, jonka avulla voit paremmin ymmärtää asiakkaiden tarpeita.

Tikettijärjestelmän sisäinen tietopankki eli tietämyskanta mahdollistaa tarvittavien tietojen nopean saatavuuden kaikille asiakaspalvelijoillesi.

Tiketöinti parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta antamalla mahdollisuuden priorisoida tiketit niiden kiireellisyyden perusteella. Tämä vähentää odotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta. Lisäksi tikettijärjestelmä helpottaa tehtävien jakamista tiimin kesken, varmistaen tasaisen resurssien jaon ja tehokkaan palvelupyyntöjen hallinnan.
Line Carrier Tiketti on käytettävissä itsenäisenä tikettijärjestelmänä tai integroitavissa Contact Centeriin ja Mobiilivaihteeseen.

Kumppanimme Line Carrier on kotimainen yritysten operaattori, joka tarjoaa yhdeltä luukulta telepalvelut ja järjestelmät yritysten sujuvaan yhteydenpitoon.

Avainlippu-merkillä palkittu Line Carrier on kotimainen asiakaspalveluratkaisujen asiantuntija.